WORLD EMPLOYEE EXPERIENCE DAY As the Employee Experience Community Turkey we have consistently focused on employee experience for the past 3 years. Our activities have revolved around a single goal:…
DÜNYA ÇALIŞAN DENEYİMİ GÜNÜ Türkiye Çalışan Deneyimi Topluluğu olarak çalışan deneyimi üzerine 3 yıldır yürüttüğümüz faaliyetlerin hep tek bir odağı oldu. Güzel ülkemizde çalışan deneyimi üzerine hem işveren hem de…
Hepimize yaşattığı uçtan uca kargaşa deneyimi sebebiyle esefle kınadığımız 2023 yılını bir hafta içerisinde büyük bir memnuniyetle uğurlamak üzere hazırlanıyoruz. 2023 yılına girerken yayınladığım değerlendirme ve öngörü çalışmasının meslektaşlarımda tetiklediği…
Temas noktaları çalışan deneyimi alanında oldukça önemli bir bileşen. Tasarımların kritik deneyim akışlarında hayata geçerken kazanıma mı yoksa eziyete mi sebep olduğunu kullanıcı bakış açısıyla takip edip, ölçtüğümüz ve yönettiğimiz…
Pisano sponsorluğunda kaleme aldığımız Çalışan Deneyimi Makale Serisinde yeni yazımızı çalışan deneyiminde pozitif psikoloji ve psikolojik güvenliğin rolü üzerine kurguladık. Yazının Türkçe metnine ulaşmak için tıklayınız. Yazının İngilizce metnine ulaşmak…
Kullanıcı odaklı bir yaratıcı problem çözme metodu olarak tasarım odaklı düşünme (ToD) ile çalışan deneyimi arasında olağanüstü bir sinerji var. Tasarım odaklı düşünme araçlarını sadece çalışan için değil aynı…
Kurumunuzun çalışanı merkeze alacak, çalışana dokunan her adımda olaylara çalışanın merceğinden bakarak hareket edip karar vermesini istiyor olabilirsiniz. Bu çok ulvi ancak zorlu bir yolculuk. Bir felsefe olarak çalışan deneyiminin…
Çalışan deneyiminin dijital yüzü bugün artık elimizle dokunduğumuz fiziksel ortam kadar somut. Pandemi ile birlikte hayatımıza giren esnek zamanlı ve esnek lokasyonlu çalışma modelleri artık çalışan için kazanılmış hak durumunda.…
Çalışan deneyimi nedir? Nasıl ve neden ortaya çıktı? Felsefesi, yöntem ve araçları nelerdir? Belki de en önemlisi bugün içinde bulunduğumuz agresif VUCA ortamında nasıl bir değer önermesi var? Hepsi ve…
Kevin Hogan, gerçekte ilk izlenimin aslında “tek izlenim” olduğunu söyler. İnsanın ilk izlenimle aldığı kararı sonradan değiştirmesi mümkünse de, bu oldukça zor inşa edilen bir süreçtir. Tam da bu sebeple…