Çalışan Deneyiminde Temas Noktası Yönetimi

Temas noktaları çalışan deneyimi alanında oldukça önemli bir bileşen.

Tasarımların kritik deneyim akışlarında hayata geçerken kazanıma mı yoksa eziyete mi sebep olduğunu kullanıcı bakış açısıyla takip edip, ölçtüğümüz ve yönettiğimiz bu noktalar aynı zamanda çalışan deneyiminin İK Analitiğine kapı açtığı önemli veri girişi noktaları.

Pisano sponsorluğunda kaleme aldığımız çalışan deneyimi makale serimizin 6. yazısında temas noktalarını, çatı bir yolculuk haritası olan çalışan yaşam döngüsü bağlamı içerisinde ele alıyoruz.

Büyük ihtimalle çalışan deneyimi alanında ilk kez uygulanan temas noktası haritasının da görsel bir paylaşımını bulabileceğiniz yazının:

Türkçe  metnine ulaşmak için tıklayınız.

İngilizce metne ulaşmak için tıklayınız.