Çalışan Deneyiminin Tasarımı

 

Kullanıcı odaklı bir yaratıcı problem çözme metodu olarak tasarım odaklı düşünme (ToD) ile çalışan deneyimi arasında olağanüstü bir sinerji var.

Tasarım odaklı düşünme araçlarını sadece çalışan için değil aynı zamanda müşteri için deneyim tasarlarken de sıklıkla kullanıyoruz.

Persona, yolculuk haritası, yakınsallık diyagramı, efor / etki matrisi, temas noktası haritası… Tasarım Odaklı Düşünme araç seti sunduğu zengin seçenekler sayesinde kullanıcı ile empati kurmamıza ve bu empati sonucunda da yaşanan olası eziyet noktalarını tespit ederek süratli bir şekilde çözümler üretmemizi sağlıyor.

Nasıl mı?

Sizi Pisano sponsorluğunda kaleme aldığım çalışan deneyimi makale serimizin dördüncü yazısına bekliyorum.

Türkçe metne ulaşmak için tıklayın.

İngilizce metne ulaşmak için tıklayın.